Olaylara, gelişmelere baktıkça insan ister istemez son yıllarda “aile mefhumu çöktü mü”, “toplumun yapısı mı bozuldu” diye düşünüyor, soruyor kendi kendine… Tamam, bir yanda gerçekten çok iyi yetiştirilen çocuklar var (az sayıda tabii), ama bir yanda ise inanılmaz çoğunlukta çocuğun sevgisiz, ilgisiz, eğitimsiz, üstüne üstlük bir de yozlaştırılan eğitimle büyüdüğüne tanık oluyoruz… Anne-babalar kendilerini ne…










Son Yorumlar