Fikret İLKİZ Gazeteciydi… İnsandı… İnsanlık halleri ile yaşadı. Su gibi hayatı oldu, hayata iz bıraktı. Gazetecilik mesleğiydi, yazarlık yaptı. Düşündüğü gibi yazdı, yazdıkları gibi yaşadı. Gazeteciydi… Savunduklarından hiç vazgeçmedi. Her haberinde, yazdığı her satırda insanlar vardı, insanlıktan vazgeçmedi. Savunduklarını yazdı, öyle yaşadı. Gazeteci için “sürekli alkışlar” hak edilmiştir demek haddim değil; dilim varmıyor, ama öyledir,…











Son Yorumlar