Çoğu insan farkında bile değil belki, ama Türkiye nüfusunun yarısını kadınlar oluşturuyor… Bugün bir gazetede “işsizlik oranları”yla ilgili haber vardı. 19 bin yeni işsiz eklenmiş ve Temmuz’da işsizlik sayısı 3.5 milyona dayanmış. Çalışanların yüzde 35’inin kayıt dışı olduğu belirtilen habere göre, her beş gençten biri işsiz… Bizim konumuz malum kadınlar… Pek çok ayrıntının da…










Son Yorumlar