Doğan Kuban Doha’da Dünya Yüzme Olimpiyatı’nı seyrettim. Salonda Dohalı seyirci yoktu. Burası içki düşmanlarının işlettiği bir meyhaneye benziyordu. Müslüman ya da Dohalı sporcu da yoktu. Bir ülke kendi halkının katılmasının söz konusu olmadığı ve mayolu Hıristiyan kadın yüzücüleri sergileyen bir uluslararası yarışma neden düzenler? Kadınlar olmasa gelecek neyin üzerine kurulacak? Bir kaç yıl önce…










Son Yorumlar